8 грудня 2004 року Верховна Рада України прийняла закон № 2222-ІV (2222-15), який докорінно змінює політичний устрій держави. Ми усвідомлюємо всю складність ситуації, яка існувала тоді в Україні. Антиукраїнські сили розкололи суспільство й створили реальну небезпеку розвалу Української держави. Саме завдяки цьому грубому політичному шантажу відбулося прийняття цього горезвісного Закону, який започаткував проведення в Україні так званої «політреформи».
Суттю цієї «політреформи» є зміна конституційного ладу в Україні. Таке рішення можна приймати лише на всенародному референдумі, як це однозначно трактує стаття 5 Конституції України: «Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами».
Усвідомлюючи, що згаданий Закон є антиконституційним і антидержавним та може бути скасований Конституційним Судом, Верховна Рада зробила наступний злочинний крок – заборонила Конституційному Суду виконувати свій прямий обов’язок, зафіксований у статті 147: «Конституційний Суд України вирішує питання про відповідність законів та інших правових актів Конституції України». Для цього вона прийняла Закон України № 1253 від 4 серпня 2006 року, яким заборонила Конституційному Суду України переглядати «політреформу».
Таким чином в Україні відбувся антиконституційний переворот. Сьогоднішня війна за владні повноваження, яка точиться у вищих ешелонах влади, є його завершальним етапом. Антиукраїнські сили прагнуть передати реальну владу уряду, який був створений у результаті маніпуляцій, проведених кількома фінансово-олігархічними кланами. Уряд народом не обирався і не несе перед ним ніякої відповідальності за стан справ у державі, а насправді є підконтрольним цим фінансово-олігархічним кланам. Президент втрачає будь-які можливості впливати на ситуацію в державі. Український народ позбавляється глави держави й гаранта Конституції, що означає позбавлення права бути джерелом влади і головним суб’єктом управління державою.
Україна постала перед загрозою остаточного руйнування правового поля, що у ближчому часі може призвести до руйнації держави та втрати суверенітету.
Виходячи з вищенаведеного, звертаємося до Вас, шановний Президенте, з вимогою негайного наведення Конституційного порядку в державі та приступити до реалізації проекту раціоналізації держави, суть якого викладена у Зверненні ХХІІІ З’їзду УНА до Президента України, яке Вам направляємо.
«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...
УНА вимагає від Президента здійснення раціоналізації держави
Категорія:
07020902e.jpg
8 грудня 2004 року Верховна Рада України прийняла закон № 2222-ІV (2222-15), який докорінно змінює політичний устрій держави. Ми усвідомлюємо всю складність ситуації, яка існувала тоді в Україні. Антиукраїнські сили розкололи суспільство й створили реальну небезпеку розвалу Української держави. Саме завдяки цьому грубому політичному шантажу відбулося прийняття цього горезвісного Закону, який започаткував проведення в Україні так званої «політреформи».
Суттю цієї «політреформи» є зміна конституційного ладу в Україні. Таке рішення можна приймати лише на всенародному референдумі, як це однозначно трактує стаття 5 Конституції України: «Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами».
Усвідомлюючи, що згаданий Закон є антиконституційним і антидержавним та може бути скасований Конституційним Судом, Верховна Рада зробила наступний злочинний крок – заборонила Конституційному Суду виконувати свій прямий обов’язок, зафіксований у статті 147: «Конституційний Суд України вирішує питання про відповідність законів та інших правових актів Конституції України». Для цього вона прийняла Закон України № 1253 від 4 серпня 2006 року, яким заборонила Конституційному Суду України переглядати «політреформу».
Таким чином в Україні відбувся антиконституційний переворот. Сьогоднішня війна за владні повноваження, яка точиться у вищих ешелонах влади, є його завершальним етапом. Антиукраїнські сили прагнуть передати реальну владу уряду, який був створений у результаті маніпуляцій, проведених кількома фінансово-олігархічними кланами. Уряд народом не обирався і не несе перед ним ніякої відповідальності за стан справ у державі, а насправді є підконтрольним цим фінансово-олігархічним кланам. Президент втрачає будь-які можливості впливати на ситуацію в державі. Український народ позбавляється глави держави й гаранта Конституції, що означає позбавлення права бути джерелом влади і головним суб’єктом управління державою.
Україна постала перед загрозою остаточного руйнування правового поля, що у ближчому часі може призвести до руйнації держави та втрати суверенітету.
Виходячи з вищенаведеного, звертаємося до Вас, шановний Президенте, з вимогою негайного наведення Конституційного порядку в державі та приступити до реалізації проекту раціоналізації держави, суть якого викладена у Зверненні ХХІІІ З’їзду УНА до Президента України, яке Вам направляємо.
Голова УНА Юрій Шухевич
28 січня 2007 р.
м. Київ
--------------------------------
В тему:
Звернення Української Національної Асамблеї до Президента України
Українська Національна Асамблея (1989—2006)
Програма Української Національної Асамблеї «СОНЯЧНА РЕВОЛЮЦІЯ, ТРЕТІЙ ГЕТЬМАНАТ»
Зверніть увагу
«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта