Міжнародний олімпійський комітет завершив комплектування своєї кіноепопеї, придбавши права на фільм Лені Ріфеншталь про Берлінську Олімпіаду 1936 року.
«Він стане справжньою перлиною нашої колекції, - заявив президент МОК Жак Рогге. – Це воїстину легендарний фільм, визнаний найвидатнішою стрічкою в кіноісторії Олімпійських ігор”.
Документальна “Олімпія” завоювала кілька міжнародних призів, зокрема перший приз Венеціанського Бієналє 1938 року та спеціальний Олімпійський приз МОК у 1939 році.
Ріфеншталь знімала кіно для Гітлера. Як і більшість її робіт, фільм був заборонений для демонстрації як взірець нацистської пропаганди. Німецький уряд пізніше дозволив демонструвати скорочену та підкореговану версію “Олімпії”.
«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...
Лені Ріфенштель, живіша за всіх живих
Категорія:
Документальна “Олімпія” завоювала кілька міжнародних призів, зокрема перший приз Венеціанського Бієналє 1938 року та спеціальний Олімпійський приз МОК у 1939 році.
Ріфеншталь знімала кіно для Гітлера. Як і більшість її робіт, фільм був заборонений для демонстрації як взірець нацистської пропаганди. Німецький уряд пізніше дозволив демонструвати скорочену та підкореговану версію “Олімпії”.
Рогге змалював 100-річну Лені Ріфеншталь як “вельми жваву, веселу, наділену дивовижною життєвою силою”.
Він не навів подробиць фінансового боку справи, сказавши лише, що МОК уклав договір з урядом Німеччини про комерційні права на фільм. (Сьогодні)
Зверніть увагу
«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта