Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

У Москві створено дитячий витверезник

Висновки вчених про те, що представники фіно-угорської раси мають особливі стосунки з горілкою, вже стали загальним місцем. Пояснення тому - відсутність в організмі комі, ерзян, фінів та інших народів цієї групи певного ферменту, що розщеплює алкоголь. Звідси - швидке звикання до горілки й алкоголізм.
З цією проблемою - як і з безліччю інших - російські фіно-угри могли б залишитися насамоті. Так от невдача - «особливі стосунки» з горілкою мають і росіяни. Тому про цю проблему говорять не тільки на кухнях, але й у федеральній пресі. Так, один палкий патріот, захищаючи російське пияцтво в газеті «Вєсті», пояснив: «Адже немає ж поняття українське чи білоруське пияцтво. Але є російське. А п’ють росіяни від того, що в них томиться фіно-угорська кров».

І що ж? Може влада робить висновки з цього «виправдувального» факту і намагається створити особливу антиалкогольну програму, щоб відгородити росіян і їхній єдинокровних фінно-угорських братів від цієї залежності? Анітрошки! Влада пише підручники про слов’янське походження своїх підопічних і зловісно цитує стародавнє київське джерело: «Веселіє Русі пітіе єсть»...

Це “веселіє” дійшло до ручки. У Москві створений перший дитячий витверезник. Хоча, за словами заступника головлікаря 12-го наркодиспансера Інни Баушевої, створене в цьому медзакладі спеціальне відділення - не просто витверезник, після якого дитини знову відправляють на вулицю. «Наше завдання — провести з дитиною-алкоголіком комплексну медичну і психологічну терапію, - сказала Баушева в інтерв'ю «Російській газеті», - щоб після курсу лікування вона не почала вживати психоактивні речовини».

Дозволимо собі стверджувати, що ефективна боротьба з російським пияцтвом можлива тільки в державі, що визнає свої фіно-угорські корені й особливу відповідальність перед фіно-угорским світом. Ні, звичайно ніхто не агітує ввести сухий закон. Але пропаганда тверезості повинна бути мотивована і національною ідеологією.

-----------------------------
В тему:

“... Отже, перехід на чисту їжу став могутнім чинником розвитку психіки арійської раси. Але і це ще не все. Для розкріпачення мислення потрібні були радикальніші заходи. Ми вже знаємо, що Рама-Ной був першим виноробом. Вино та інші слабоалкогольні напої почали обережно застосовуватися для входження у змінені стани свідомості, завдяки яким зараціоналізовані перші арійці “відривалися від землі” і підключалися до Ефірних хронік, як це колись робили ранні європеоїди-бореали. Слабоалкогольні напої (вино, сур’я, медовуха та інші) арійці спочатку використовували лише в ритуальних цілях, проте пізніше вони набули ширшого застосування (подібно до горілки, яка в новітні часи спочатку продавалася лише в аптеках).

Особливо популярним стало пиво, назва якого означає просто “напій” (питво). Звернемо увагу, що і досьогодні пиво найбільш поширене у Східній і Центральній Європі, передусім серед слов’янських народів. Згідно зі статистикою, найбільше пива вживають чехи, за ними йдуть баварці — колишні онімечені слов’яни (Баварія раніше називалася Боїварія, оскільки це була країна західноукраїнського племені бóїв, тобто воїнів).

В українській мові виробництво пива називається броварством (*бро — збродження, *вар — варити), на честь якого названі містечко Бровари та багато інших — лише на Полтавщині є аж 5 сіл, що звуться Броварками. При правильному вживанні пиво є не лише смачним, але й корисним напоєм.

— Але ж вживання алкоголю призводить до виродження?

Це залежить від того, хто вживає алкоголь, з якими цілями і в яких дозах. “Небесна лабораторія” створювала людину “нової моделі” за далекосяжним планом, згідно з яким у фізіологію арійської людини було “вмонтовано” спеціальний фермент, який розкладає алкоголь. Такого ферменту не було у бореалів, його немає у всіх інших — негроїдів, монголоїдів, американських індіанців, угро-фінів, семітів (за винятком осіб, в чиїх жилах тече частка арійської крові внаслідок міжрасового змішування, напр., у японців — передусім внаслідок змішування з айнами, від яких японці частково перейняли не лише арійські гени, але й самурайські бойові традиції).

Відсутність “антиалкогольного ферменту” пояснює, чому півдесятка чистих монголоїдів можуть сп’яніти від однієї пляшки пива, чому навіть незначне вживання алкоголю викликає у них алкогольну залежність і веде до виродження, чому серед етнічних русскіх (в основному ослов’янених угро-фінів) так поширений алкоголізм, чому фіни жорстко борються з уживанням алкоголю (від “сухого закону” до непомірно високих цін, унаслідок чого фіни їдуть напиватися в Росію), чому в ісламських країнах (де юридичні норми основані на шаріаті) за вживання, продаж або ввезення в країну спиртних напоїв передбачені суворі кримінальні покарання аж до страти, чому при знищенні північноамериканських індіанців найпотужнішою зброєю янкі було віскі, чому від алкоголю так сильно постраждало багато народів Сибіру і Крайньої Півночі (т. зв. інородці в царській Росії), а також багато племен у Африці.

Додамо, що інструментом расової війни проти арійців є наркотики, які порівняно легко сприймаються монголоїдами та деякими іншими групами, але для арійської людини є так само руйнівними, як алкоголь для неарійців. Тому знищення незаконної наркоторгівлі є критично важливою умовою еволюційного розвитку арійської раси.

Про винятковість арійської раси в плані наявності “антиалкогольного ферменту” добре знали запорізькі козаки, що вони й активно використовували для “добору кадрів”. Відомо, що згідно з традицією до січового військово-чернечого ордену приймали лише тих, хто зміг пройти “КОЗАЦЬКИЙ РАСОВИЙ ТЕСТ”: кандидат у січовики “випивши кварту оковитої, повинен був пройти по перекинутій між скелями на березі Дніпра колоді і не зірватися у воду” (Балушок Василь. Обряди ініціацій українців та давніх слов’ян. — Львів—Нью-Йорк: В-во М. П. Коць, 1998. — 216 с., с. 63. Цікаво, що в одному англомовному фільмі про Тараса Бульбу показано сюжет, де козак випиває кварту хмільного напою і хвацько проходить по довгій колоді над широкою ямою з ведмедями).

На Хортиці донині збереглося таке місце — “ворота на Січ”, де колись на пристойній висоті була встановлена одна з “тестових” колод. Людина, у якої не було в крові “арійського ферменту”, практично не мала шансів потрапити до січового братства.

Ефективність “арійського тесту” пояснює той дивовижний факт, що попри “відкритість” Січі для всіх бажаючих протягом невеликого часу сформувалася козацька порода зі специфічними антропологічними параметрами. Як показали дослідження видатного українського антрополога і етнографа Хведора Вовка, антропологічний склад козацьких сіл виразно відрізнявся від кріпацьких сіл такими чисто фізичними ознаками арійської людини, як вища брахікефальність, вищий зріст і темніша пігментованість (Вовк Хведір. Студії з української етнографії та антропології.— Київ: “Мистецтво”, 1995. — 336 с., с. 28.). Якби темноволосість козаків (у зрілому віці) була наслідком тюркських домішок, то вона б супроводжувалася нижчим коефіцієнтом брахікефальності (а також нижчим зростом і слабкішим опором алкоголю). Насправді ж темноволосість супроводжувалась вищим коефіцієнтом брахікефальності (а також русявістю в дитинстві). Це означає, що темніша пігментація козаків у порівнянні з основною масою населення була наслідком кращого пристосування до сонячного клімату післяльодовикової Європи, а не результатом домішок тюркської крові.

З погляду сьогоднішніх уявлень про еволюцію людського роду, Запорізька Січ була расотворчим центром, селекційною “брамою”, яка була відкритою для арійської породи, але надійно замкненою для всіх інших. Надійність “арійського тесту” була надзвичайно високою, адже прихильність до православної віри ще можна було якось зімітувати, але неможливо зімітувати біохімічні реакції свого організму”. — Четверте пришестя Спасителя
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Метафора колективного розуму

Шукачі перлів: надлюдський розум «Народного Оглядача», його практичні прояви та перспективи

У цій статті ознайомимось з трьома реальними історіями дії надлюдського розуму, розглянемо наш досвід його застосування і сформулюємо три найближчі завдання нашого проекту.

Останні записи