Вчора 9 червня в Галереї Лавра музиканти “фольк-ска-панк” гурту “Гайдамаки” дали пресконференцію для журналістів, після якої відбувся півторигодинний концерт — пік творчості і справжній вибух щирості, енергії та натхнення “Гайдамаків”, що вони черпають з вільного духу наших предків.
Олександр Ярмола — вокаліст і автор текстів багатьох пісень, сопілка;
Іван Леньо — акордеон, цимбали, клавішні, спів; на концерті він був як “багатостаночник” — вправно управлявся з усіма своїми музичними інструментами, підспівував Олександрові та ще й танцював;
Руслан Трочинський — тромбон; одягнутий в українську вишиванку і сучасні молодіжні штани, що по фасону трохи нагадували шаровари, він виглядав самим стильним, поки не роздягнувся до штанів, як і інші музиканти, бо були дуже розігріті від танців на сцені, якими супроводжували свій виступ; Іван Леньо вже на початку виступу був в одних льняних штанах.
За роки існування гурту їхній стиль та звучання багато разів трансформувалися від independent і post-punk до reggae, funk та Ska. В результаті постійних пошуків сформувався новий оригінальний стиль “Karpaten SKA” або ж “Гайдамацький”, що являє собою гармонійне поєднання української автентики та різноманітних roots-впливів (від ямайського SKA до циганської мелодики).
За роки мандрівок гастрольними трасами Європи (Польща, Німеччина, Словаччина, Чехія, Голандія, Франція, Італія) своїми яскравими експресивними виступами “Гайдамаки” здобули популярність і отримали пропозицію співпраці від міжнародного музичного лейблу EMI. Тож вони підписали довгостроковий контракт з українським представництвом EMI — COMP MUSIC, і їхній перший дебютний альбом під назвою “Гайдамаки” на COMP/EMI побачив світ у грудні 2001 року.
19 квітня цього року вийшов другий альбом “Гайдамаків” — “Богуслав”, до запису якого були запрошені Роман Гриньків (бандура), Василь Геккер (скрипка), дівчата з капели “Божичі” Наталка Сербіна, Маша Фірсова, Ганна Архипчук, бек-вокал яких додали до звучання альбому присмак справжньої автентики.
Головною метою було створити диск справді європейського зразка і тим самим піднести українську культуру до світового рівня. Появою цього альбому “Гайдамаки”, яких за кордоном вважають “своїми” і справді європейськими, хочуть показати: власне українське може і повинно стати модним і прогресивним. Як зазначив Олександр Ярмола у відповіді на одне з запитань, нині українська публіка слухає, в основному, англомовну world music і російськомовну попсу і тому “треба виховувати смаки”.
І “Гайдамаки” вже почали це робити. На вчорашньому танцювальному майданчику молодь отримала справжнє задоволення від світлої, запальної, радісної музики, від ліричних пісень дівчат з “Божичів”, вкраплених в програму виступу, і, звичайно, від чудового виконання Олександра Ярмоли.
Після завершення концерту, коли “Гайдамаки” вже полишили сцену, публіка довго скандувала “Гайдамаки”, які повернулися і виконали ще одну пісню. От ми і побачили, як “етноцентрична” група (за визначенням О. Ярмоли) може бути модною і прогресивною, а також популярною в своїй країні. Цікаво відзначити, що “Гайдамаки” є дуже популярними в Європі. Так, наприклад, в Празі вони збирали набагато більше публіки, ніж вчора в Києві.
Серед 12 пісень, які увійшли в альбом “Богуслав”, хотілося б зупинитися на останній, що називається “Жнива”:
Зійшла благодать небесна на Господев край,
Прихилився до землі серпневий ранок.
Йшли чоловіки на поле пшеницю жати,
А за ними жінки снопи в’язати.
Гойда! Котилася зірка на леваду,
Гойда! Небесами янголи співали,
Гойда! Будь здравий краю наш!
Ластівочка в небі вітає жнива,
Працюємо, Браття, во Божій славі!
А як прийде вечір, будем пити вино,
Бога живого славитимемо!
Благословенна Богом будь наша земле!
Май же повіки щедрі врожаї!
А ми з тої ласки поклін віддаймо
Отцю Небесному й Синові Його!
«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...
Перший сольний концерт “Гайдамаків” у Києві. Виховання в українців гарного смаку.
Світ:
04061001e.JPG
Олександр Ярмола — вокаліст і автор текстів багатьох пісень, сопілка;
Іван Леньо — акордеон, цимбали, клавішні, спів; на концерті він був як “багатостаночник” — вправно управлявся з усіма своїми музичними інструментами, підспівував Олександрові та ще й танцював;
Руслан Трочинський — тромбон; одягнутий в українську вишиванку і сучасні молодіжні штани, що по фасону трохи нагадували шаровари, він виглядав самим стильним, поки не роздягнувся до штанів, як і інші музиканти, бо були дуже розігріті від танців на сцені, якими супроводжували свій виступ; Іван Леньо вже на початку виступу був в одних льняних штанах.
Володимир Шерстюк — бас, дримба;
Олександр Дем’яненко — гітара, мандоліна;
Руслан Оврас — ударні;
Євген Гореславський — труба;
Владислав Гримальський — саундінженер, дабмайстер.
За роки існування гурту їхній стиль та звучання багато разів трансформувалися від independent і post-punk до reggae, funk та Ska. В результаті постійних пошуків сформувався новий оригінальний стиль “Karpaten SKA” або ж “Гайдамацький”, що являє собою гармонійне поєднання української автентики та різноманітних roots-впливів (від ямайського SKA до циганської мелодики).
За роки мандрівок гастрольними трасами Європи (Польща, Німеччина, Словаччина, Чехія, Голандія, Франція, Італія) своїми яскравими експресивними виступами “Гайдамаки” здобули популярність і отримали пропозицію співпраці від міжнародного музичного лейблу EMI. Тож вони підписали довгостроковий контракт з українським представництвом EMI — COMP MUSIC, і їхній перший дебютний альбом під назвою “Гайдамаки” на COMP/EMI побачив світ у грудні 2001 року.
19 квітня цього року вийшов другий альбом “Гайдамаків” — “Богуслав”, до запису якого були запрошені Роман Гриньків (бандура), Василь Геккер (скрипка), дівчата з капели “Божичі” Наталка Сербіна, Маша Фірсова, Ганна Архипчук, бек-вокал яких додали до звучання альбому присмак справжньої автентики.
Головною метою було створити диск справді європейського зразка і тим самим піднести українську культуру до світового рівня. Появою цього альбому “Гайдамаки”, яких за кордоном вважають “своїми” і справді європейськими, хочуть показати: власне українське може і повинно стати модним і прогресивним. Як зазначив Олександр Ярмола у відповіді на одне з запитань, нині українська публіка слухає, в основному, англомовну world music і російськомовну попсу і тому “треба виховувати смаки”.
І “Гайдамаки” вже почали це робити. На вчорашньому танцювальному майданчику молодь отримала справжнє задоволення від світлої, запальної, радісної музики, від ліричних пісень дівчат з “Божичів”, вкраплених в програму виступу, і, звичайно, від чудового виконання Олександра Ярмоли.
Після завершення концерту, коли “Гайдамаки” вже полишили сцену, публіка довго скандувала “Гайдамаки”, які повернулися і виконали ще одну пісню. От ми і побачили, як “етноцентрична” група (за визначенням О. Ярмоли) може бути модною і прогресивною, а також популярною в своїй країні. Цікаво відзначити, що “Гайдамаки” є дуже популярними в Європі. Так, наприклад, в Празі вони збирали набагато більше публіки, ніж вчора в Києві.
Серед 12 пісень, які увійшли в альбом “Богуслав”, хотілося б зупинитися на останній, що називається “Жнива”:
Зійшла благодать небесна на Господев край,
Прихилився до землі серпневий ранок.
Йшли чоловіки на поле пшеницю жати,
А за ними жінки снопи в’язати.
Гойда! Котилася зірка на леваду,
Гойда! Небесами янголи співали,
Гойда! Будь здравий краю наш!
Ластівочка в небі вітає жнива,
Працюємо, Браття, во Божій славі!
А як прийде вечір, будем пити вино,
Бога живого славитимемо!
Благословенна Богом будь наша земле!
Май же повіки щедрі врожаї!
А ми з тої ласки поклін віддаймо
Отцю Небесному й Синові Його!
---------------------------------
В тему:
Жнива Господні починаються в 2004 році
Венеріанський транзит
“Гайдамаки без кордонів
Зверніть увагу
«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта