Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 2
  • Переглядів: 2

Деякі єврейські організації стурбовані розширенням вивчення геноциду

Категорія:

Іллінойські студенти повинні вивчати всі акти геноциду, а не тільки Голокост, як це передбачено діючим законодавством штату. Ця пропозиція двох чикагських законодавців викликала незадоволення деяких єврейських організацій.
Як повідомляє кореспондент газети “Sun-Times” Бен Фішер (Ben Fischer) у статті від 25 січня, деякі єврейські організації критикують цю ініціативу чикагських законодавців, мотивуючи тим, що це буде принижувати масове вбивство європейських євреїв та інших груп німецькими нацистами у 1930-40-х роках.

“Голокост – саме так, з великої літери – це єдина в своєму роді, унікальна трагедія в історії людства,” – стверджує Ричард Гіршхаут(Richard Hirschhaut), виконавчий директор Фундації Пам’яті Голокосту в Скокі (Holocaust Memorial Foundation in Skokie). – “Це перший приклад того, як сучасне, технологічно розвинене суспільство спрямовує всі свої ресурси на знищення цілого народу.”

В 1990 році Іллінойський Мандат з вивчення Голокосту, лобіюємий фундацією, став першим законом у США, що вимагав у всіх школах включити в навчальну програму вивчення Голокосту.

Тепер демократ Джон Фрітчи (John Fritchey, D-Chicago) запропонував внести поправки в іллінойський закон і включить до нього й інші акти геноциду. Його підтримав республіканець Пол Фрохлич (Paul Froehlich, R-Schaumburg).

На думку Фрітчи, є важливим показати учням, що геноцид не закінчився у 1945 році. Необхідно вивчати і сьогоднішні акти жорстокості, що відбуваються, скажімо, у Руанді, Камбоджі або Боснії.

Сьогодні учні виходять із думкою, що геноцид – це одиничний випадок. Але вони будуть ставитись до нього зовсім по-іншому, коли побачать, що геноцид трапляється з жахливою регулярністю.

Деякі помірковані єврейські організації обережно погодились з поправками, запропонованими Фрітчи, але при тому наполягають, що повинна бути підкреслена особлива важливість Голокосту.

На думку Адама Щупака (Adam Schupack), речника Антидіфамаційної Ліги, будь яке додаткове вивчення геноциду може бути лише допоміжним, не за рахунок вивчення Голокосту.

А “Народний Оглядач” дуже цікавить, чи внесуть тепер до шкільної програми вивчення Голодомору в Україні в 1933 та різню вірменів младотурками у 1915, які були ДО Голокосту. Або вже сучасні приклади знищення палестинців в Сабрі, геноцид неалбанців в Косово та інші випадки, які були ПІСЛЯ Голокосту? І чому в цьому списку саме Голокост повинен обіймати унікальне місце?


----------------------------------------------------

В тему:

12 % італійців не вірять у голокост

Берлінська конференція з антисемітизму дозволила критику євреїв

Антисемітизм в умовах глобалізації як право нації на самовизначення

Російський єврейський конгрес не вірить в ритуальні вбивства

Єврейське щастя, російські сльози...

Ідеологічна обробка і стратегії групової еволюції в юдаїзмі
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Передчуття Великого джигаду

Фільм і роман «Дюна» як війна людей і психопатів – три вибухові ідеї таємного послання Френка Герберта

Моад’Діб став рукою Господньою – і пророцтво вільних справдилося. Моад’Діб приносив мир туди, де була війна. Моад’Діб приносив любов туди, де панувала ненависть. Він повів свій народ до справжньої...

Останні записи