Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Старт “Ярослава”

Світ:

Вітчизняний вантажний поїзд з такою назвою відродив рух на ширококолійці між Польщею та Україною.
Понад двадцять років на теренах Польщі іржавіла закинута широка залізнична колія. Збудували її ще за часів СРСР і гадали, що вона стане потужною транспортною артерією між Країною Рад та її сателітами. Рух цією гілкою відновили лише в 2003-му. У суботу з Києва до Славкува — міста неподалік від німецького та чеського кордонів — вирушив перший поїзд так званого комбінованого транспорту “Ярослав” (там є платформи для вантажівок і вагони для пасажирів). На урочистий мітинг з нагоди відкриття транспортного залізничного сполучення прибув міністр транспорту Георгій Кирпа, торговий радник посольства Польщі в Україні Анна Сковронська-Лучинська та начальник Головного столичного управління транспорту Іван Салій.

Віднині щотижня з Києва до Польщі направлятимуться залізничні платформи з вантажівками,— розповів Георгій Кирпа.— Запитаєте, навіщо автомобілі перевозити іншим видом транспорту? Вигода від цього очевидна. По-перше, фурам не треба “товктися” нашими, чесно кажучи, жахливими дорогами і витрачати бензин. По-друге, водіїв перепиняють міліціонери мало не на кожному кроці, до того ж і на митниці доводиться довгенько стояти. Ми уклали угоду про співпрацю з польською стороною, і цей поїзд практично без перешкод долатиме кордон. Є ще один важливий момент — у Польщі, як і в інших країнах європейської спільноти, у вихідні автобани для вантажівок закривають. “Ярослав” же прибуватиме до Славкува зранку в понеділок, отож у водіїв буде попереду п’ять днів, щоб потрапити в будь-який куточок Європи. Крім того, поїзд обладнаний спеціальними пасажирськими вагонами для водіїв.

П’ятого квітня до Польщі на платформах попрямувало тридцять автомобілів. Проте, як зазначив міністр транспорту, вже нині є фірми, які до нового року “зарезервували” місця для свого транспорту. Якщо ж попит на такі перевезення зростатиме, поїзди з вантажівками можна буде споряджати хоч і щодня. До речі, нині такий поїзд курсує з Іллічівська (через Київ) до Клайпеди. Будуються також нова швидкісна колія зі столиці до Дніпропетровська й автобан до Одеси. Георгій Кирпа пообіцяв, що їх закінчать споруджувати до кінця цього року.

Пані Сковронська-Лучинська зауважила, що маршрут Київ — Славкув має всі шанси стати справжньою євроазійською магістраллю, яка дозволить не лише збільшити товарообіг між нашими країнами, а й перетворити Україну і Польщу на великі транзитні країни. Проте потрібно ще багато зробити, аби започатковане п’ятого квітня сполучення мало задовільний технічний рівень. Адже, щоб підвищити швидкість поїзда на польській території, необхідно відремонтувати понад 400 кілометрів дорожнього полотна...
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи