Серія вин, що одержала назву "Вино керівника", оснащена портретами й інших нацистських лідерів, а також включає зображення Беніто Муссоліні і Йосипа Сталіна.
На думку Лунарделлі, ця "історична" серія вин буде мати великий успіх.
Lenta.Ru відзначає, що цей продукт уже викликав невдоволення в німецькому уряді. Міністр юстиції Німеччини Бригітта Ціпріс назвала подібний дизайн вина "абсолютним несмаком" і виразила надію, що Італія все-таки об'єднає зусилля з іншими країнами ЄС у боротьбі з расизмом і ксенофобією.
Крім цього, уряд приступив до відстеження того, щоб продукція фірми Лунарделлі не потрапила на територію Німеччини, тому що в сучасній Німеччині будь-які товари з нацистською символікою заборонені законом. В Італії ж нова серія вин продається легально.
У цій статті ознайомимось з трьома реальними історіями дії надлюдського розуму, розглянемо наш досвід його застосування і сформулюємо три найближчі завдання нашого проекту.
В Італії виробляють вино з портретом Гітлера на етикетці
Світ:
Компания Алессандро Лунарделлі випустила серію вин з портретом Адольфа Гітлера на етикетці.
03090602e.jpg
Серія вин, що одержала назву "Вино керівника", оснащена портретами й інших нацистських лідерів, а також включає зображення Беніто Муссоліні і Йосипа Сталіна.
На думку Лунарделлі, ця "історична" серія вин буде мати великий успіх.
Lenta.Ru відзначає, що цей продукт уже викликав невдоволення в німецькому уряді. Міністр юстиції Німеччини Бригітта Ціпріс назвала подібний дизайн вина "абсолютним несмаком" і виразила надію, що Італія все-таки об'єднає зусилля з іншими країнами ЄС у боротьбі з расизмом і ксенофобією.
Крім цього, уряд приступив до відстеження того, щоб продукція фірми Лунарделлі не потрапила на територію Німеччини, тому що в сучасній Німеччині будь-які товари з нацистською символікою заборонені законом. В Італії ж нова серія вин продається легально.
-------------------------------------
В тему:
Неарійське походження
Фашизм чи солідаризм?
Нацизм і більшовизм
Зверніть увагу
Шукачі перлів: надлюдський розум «Народного Оглядача», його практичні прояви та перспективи