Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 11
  • Переглядів: 11

Толерастія - чума ХХІ століття

З метою доведення вимог Організації до керівництва Міністерства освіти і науки України з приводу запровадження у школах навчального предмету „Толерантність” Київське міське відділення „Патріота України” 8 лютого проведе пікетування МОН України із врученням звернення міністрові освіти І.Вакарчуку. Початок пікетування о 17:00. Телефон для довідок: 8 (067) 371-65-79.
Текст офіційної заяви КМГО „Патріот України”:

Міністрові освіти і науки України
Вакарчуку І.О.

Виконуючому обов’язки директора
Департаменту загальної середньої
та дошкільної освіти
Єресько О.В.


ЗВЕРНЕННЯ

Як нам стало відомо з повідомлень засобів масової інформації, з вересня 2008 року в українських школах буде запроваджений факультативний курс „Толерантність”, в межах якого передбачено серію навчальних заходів з прививання українським школярам необгрунтованої любові та надмірної терпимості до іншонаціонального, а також до різного роду неоднозначних меншин.

Реакція різношерстних одіозних меншостей не змусила довго чекати на себе. Керівники багатьох занепадницьких об’єднань виступили із заявами про те, що офіційно надішлють прохання до Міністерства освіти і науки про надання дозволу зокрема гомосексуалістам та представникам національних меншин виступати перед школярами. Керівник „Гей-форуму України” С.Шеремет навіть заявив в інтерв’ю: „Одну годину веде спеціаліст з питань толерантності, а на наступному уроці виступає або чорношкірий, або єврей, або гей”.

Ви, чиновники Міністерства освіти і науки України, роблячи такий небезпечний крок, не знайшли за потрібне спитати нас, українців, чи хочемо ми, щоб наші діти вивчали у школах такий сумнівний предмет. Таким чином, позбавивши батьків як детальної інформації, так і можливості обговорення та внесення пропозицій, Ви спробували позбавити українців громадянського вибору. Ми розцінюємо таку політику як антинаціональну, а такі дії – як спробу підриву громадянського імунітету майбутніх поколінь українців.

Ми стверджуємо, що всі сексуальні меншини, разом узяті, складають менше 10% (за іншими оцінками – менше 5%) людства. Національні меншості, не специфічні для України (представники недавньої хвилі іміграції з країн Третього Світу), складають менше 3% населення країни. Якщо українська влада заявляє, що будує демократію, то необхідно пам’ятати, що демократія повинна захищати інтереси більшості. Це означає: починати треба з виховання турботи про інтереси більшості. Тієї самої, гетеросексуальної і титульно-національної, на якій побудовані Українська держава і традиційне українське суспільство.

Враховуючи вище викладене, організація „Патріот України” висловлює свій рішучий протест проти введення курсу „Толерантність” в навчальну програму шкіл і ін. освітніх закладів та вимагає:

1. Скасувати факультативний предмет „Я вчуся бути толерантним”, як такий, що суперечить традиціям та культурі Української Нації і є шкідливим для нормального розвитку української молоді.

2. Ввести обов’язковий предмет „Я вчуся бути патріотом України” із запланованою тривалістю не менше 40 навчальних годин, тобто не менше одного уроку на тиждень упродовж усього навчального року.

3. Залучити до розробки програми предмету „Я вчуся бути патріотом України” широке коло педагогів, науковців та представників українських громадських організацій патріотичного спрямування.


--------------------------------------

В тему:

Толерантність: медичні факти і жіноча логіка

Межа толерантності, або що таке tolerastia

Чи виживуть українці після програм ООН?

Українським школярам хочуть нав'язати толєрастію

Точка зору: толерантна Україна

Нещастя — це шлюб з іноземцем

“Різноманітність” робить нас нещасними?

Гомосексуалісти. Міф про утиски

Толерантність до секс-меншин призведе до легалізації педофілії

Темний бік імміграції

В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Метафора колективного розуму

Шукачі перлів: надлюдський розум «Народного Оглядача», його практичні прояви та перспективи

У цій статті ознайомимось з трьома реальними історіями дії надлюдського розуму, розглянемо наш досвід його застосування і сформулюємо три найближчі завдання нашого проекту.

Останні записи