Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Теорія змови: на нових фото з Марсу виявили шматок деревини

Світ:

З планети Марс прийшло зображення, на якому видно предмет, дуже схожий на шматок дерева. Знахідка справила велике враження на поборників теорії змови. У своїх блогах в інтернеті вони стверджують, що від широкої публіки ховається той "факт", що на Марсі є обширні ліси. Знімок був зроблений марсоходом поряд з кратером Ендуранс, пише Inporessa.

Тим часом стверджують, що повідомлення про марсіанську пустелю "брехливі" і що "на Марсі багато лісів, котрі ховаються від публіки".

З деяких чуток, виявлена на Марсі "деревинка" була принесена на своє нинішнє місце потоком річки за останніх 40 років, "тому що дерево залишилося непошкодженим". В той же час, у "деревинки" той же відтінок і лінійний образ, що і в кам"яної породи навколо.

На жаль, наукових свідоцтв макроскопічному рослинному життю на Марсі не надходило, і знімок був зроблений на обширній пустинній території.

При цьому вчені NASA виявили лід на північній полярній території Марса, а також лужний ?рунт - основні компоненти для підтримки життя. "Ми виявили необхідні умови, живильні речовини для підтримки життя - у минулому, сьогоденні або в майбутньому", - відзначив провідний аналітик космічної місії Phoenix Сем Кунавес.

Раніше дані аналізу марсіанського ?рунту довели, що навколишнє середовище на планеті ідеально підходить для життя мікроорганізмів.

Нагадаємо, нещодавно радар, встановлений на орбітальному зонді, виявив в середніх широтах Марса льодовики завтовшки сотні метрів, приховані шаром наносних порід. Раніше там не було знайдено ознак великої кількості водяного льоду. Про це мовиться в статті, опублікованій в журналі Science групою учених із США і Італії.

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта