Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 12
  • Переглядів: 13

Український гелікоптер К- 112 "Ангел" не має конкурентів у світі - фахівці

Сьогодні на аеродромі “Чайка” відбувся перший демонстраційний політ українського гелікоптера КТ –112 проекту “Ангел”. Його розробили в конструкторському бюро “Вертикаль” і планують вже в цьому році закінчити сертифікацію гелікоптера і почати його серійне виробництво.
Фахівці кажуть, що потреба гелікоптерів такого класу вже давно існує. Ті вертольоти, що зараз працюють в Україні є машинами радянського виробництва і термін їх використання закінчується, а купувати нові закордонні моделі немає грошей. КТ-112 "Ангел" є практично першим гелікоптером, що розроблявся та будувався в Україні. Тільки двигун для нього купляли в Австрії. Двомісний вертоліт важить 500 кілограмів, але може підняти майже таку саму вагу. Відразу після демонстраційного польоту пілот-випробувач Юрій Гладкий поділився з журналістами враженнями.

“Зараз машина проходить льотні випробування і тому максимальні можливості її ще не вивчені. Але ми точно можемо сказати що можемо літати на швидкості понад 180 кілометрів на годину. Відстань польоту цього гелікоптера майже не обмежена, тому що він може заправлятися пальним на будь-якій заправці, бензином А-95. Ми маємо 120 літрів на борту, що дозволяє літати протягом трьох з половиною годин.”

Уперше у світі на такій легкій машині встановлено два двигуни потужністю 100 кінських сил, при цьому безпека польоту гарантується, запевняють конструктори. Говорить Михайло Луханін, директор конструкторського бюро “Вертикаль”.

“Це гелікоптер на двох осіб. У нього два двигуни, що і відрізняє його від вже існуючих аналогів у світі. В цьому і є його надійність, тому, що інші аналоги з одним двигуном. Цей вертоліт має право літати над містом і населеними пунктами. Цей вертоліт потрібен буде не тільки на українському, але і на зовнішніх ринках.”


Розробники впевнені, що “Ангел” зараз не має “конкурентів у своєму класі” Навіть у США. Там можна купити двомоторний вертоліт для польотів над містом, але мінімальна вартість такого апарату доходить до мільйона доларів США. “Ангел” коштує 180 тисяч. Як заявляють конструктори “Ангел” - машина багатофункціональна. Серед потенційних замовників – газонафтотрейдерні компанії, також гелікоптер планують використати під час патрулювання автошляхів. Придбати його хоче і міністерство оборони України. Збирати його планують на київському заводі “Авіант” та на АНТК “Антонова”.
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи