Недавнє дослідження, здійснене Брюссельським Вільним Університетом (Brussels' Free University) показало, що шкільні результати дітей іммігрантів все також є гіршими порівняно з учнями корінного бельгійського походження.
Дослідження виявило, що успіхи дітей мігрантів все рівно гірше, навіть якщо брати до уваги лінгвістичні та соціально-економічні фактори. Тобто, діти іммігрантів все рівно мають успіхи гірші, чим діти корінних бельгійців, навіть якщо живуть в таких самих фінансових умовах та спілкуються вдома тією самою мовою.
Звіт називає брак спілкування вчителів з батьками як один із факторів, що може виплинути на ситуацію.
У цій статті ознайомимось з трьома реальними історіями дії надлюдського розуму, розглянемо наш досвід його застосування і сформулюємо три найближчі завдання нашого проекту.
Діти іммігрантів гірше вчаться у школі
Світ:
Недавнє дослідження, здійснене Брюссельським Вільним Університетом (Brussels' Free University) показало, що шкільні результати дітей іммігрантів все також є гіршими порівняно з учнями корінного бельгійського походження.
Дослідження виявило, що успіхи дітей мігрантів все рівно гірше, навіть якщо брати до уваги лінгвістичні та соціально-економічні фактори. Тобто, діти іммігрантів все рівно мають успіхи гірші, чим діти корінних бельгійців, навіть якщо живуть в таких самих фінансових умовах та спілкуються вдома тією самою мовою.
Звіт називає брак спілкування вчителів з батьками як один із факторів, що може виплинути на ситуацію.
Immigrant children do worse in school
“Expatica”, 01 березня 2007.
Переклав Володимир Щербина
----------------------------------------------------
В тему:
Зими сприяють вашим генам
Інтелект, раси, спадковість
Брюссельське божевілля: Бельгія забороняє числа 18 та 88
Чорні хлопці "потребують відокремленого навчання"
Політкоректні репресії
Школа розділила учнів по расах
Євгеніка для України
Зверніть увагу
Шукачі перлів: надлюдський розум «Народного Оглядача», його практичні прояви та перспективи