Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Пляшка для недолітків

Світ:

Діти й підлітки, які часто бачать рекламу алкогольних напоїв, починають раніше пити й частіше вживають спиртне. До цього висновку прийшов дослідницький центр RAND.
У рамках дослідження вивчалися школярі 6-7 класів. Ті з них, які часто зіштовхувалися з рекламою алкоголю - по ТБ, у газетах, журналах, у магазинах і навіть на футболках – через деякий час починали пити на 50% частіше, ніж їхні однолітки, обділені увагою рекламістів спиртного.

Раніше проведені виміри показали, що середньостатистичний американський підліток бачить 245 "алкогольних" рекламних роликів за рік. Здебільшого подібна реклама супроводжує телевізійні спортивні програми, в основному трансляції матчів і перегонів. Як виявилося, телереклама чинить найбільш руйнівний вплив на дітей і підлітків, інші рекламні носії менш небезпечні.

---------------------
В тему:

Надмірне захоплення телебаченням призводить до смерті

Телевізор калічить дітей

Інформаційна диверсія

Тотальна війна

Живе Слово в демографічній стратегії Третього Гетьманату
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи