Підбито підсумки науково-дослідницької експедиції “Великий шовковий шлях”, яку цього літа здійснили українські вчені на “Сварозі” - точній копії старослов’янського дванадцятивесельного дерев’яного судна.
За словами директора Міжгалузевої лабораторії історичних досліджень НАН України і капітана експериментального судна “Сварог” Сергія Воронова, експеримент визнано вдалим, експедиція пройшла успішно і цього тижня затверджено програму наступного року.
Сергій Воронов зазначив, що зараз розглядається проект будівництва нового двощоглового брига “Рюрик” – точної діючої копії середньовічного плавзасобу. Будуватиметься він також чернігівськими суднобудівельниками, а базуватиметься в Києві. Використовуватиметься “Рюрик” Державною туристичною адміністрацією для здійснення рейсів “Київ – Чернігів” та “Київ – Канев”.
Щодо подальшої долі “Сварога”, то його чекають нові випробування на так званому “Бурштиновому шляху”. У липні 2004 року він вирушить у подорож, кінцевим пунктом якої стане м. Клайпеда (Литва). Після цього українські науковці планують здійснити на “Сварозі” класичний перехід Волгою “З варяг – у греки”.
“Сварог” (по імені бога небесного вогню у слов’янській міфології) збудоване у Чернігові за типом скандинавського драккара X ст. Судно має 12 м у довжину, 3,20 м у ширину. Завдяки низькій осадці судно може проходити по найменш мілких річках.
Експедиція пройшла водну частину “Великого шовкового шляху” – від Азовського моря до степів Калмикії (понад 1500 км). Мореплавці намагались максимально наблизити умови плавання до середньовічних: готували спійману рибу на вогнищі, ночували на борту судна.
На перший погляд, це недосяжна мета. Проте Ісус закликає без вагань братися до справи й негайно розпочинати стратегію «успадкування Землі», адже правильна стратегія сама згенерує необхідні ресурси...
Судно “Сварог”, що стало копією старо-слов’янського судна, успішно витримало першу експедицію
Світ:
03121101s.jpg
Сергій Воронов зазначив, що зараз розглядається проект будівництва нового двощоглового брига “Рюрик” – точної діючої копії середньовічного плавзасобу. Будуватиметься він також чернігівськими суднобудівельниками, а базуватиметься в Києві. Використовуватиметься “Рюрик” Державною туристичною адміністрацією для здійснення рейсів “Київ – Чернігів” та “Київ – Канев”.
Щодо подальшої долі “Сварога”, то його чекають нові випробування на так званому “Бурштиновому шляху”. У липні 2004 року він вирушить у подорож, кінцевим пунктом якої стане м. Клайпеда (Литва). Після цього українські науковці планують здійснити на “Сварозі” класичний перехід Волгою “З варяг – у греки”.
“Сварог” (по імені бога небесного вогню у слов’янській міфології) збудоване у Чернігові за типом скандинавського драккара X ст. Судно має 12 м у довжину, 3,20 м у ширину. Завдяки низькій осадці судно може проходити по найменш мілких річках.
Експедиція пройшла водну частину “Великого шовкового шляху” – від Азовського моря до степів Калмикії (понад 1500 км). Мореплавці намагались максимально наблизити умови плавання до середньовічних: готували спійману рибу на вогнищі, ночували на борту судна.
В тему:
Повернення “Сварога”
Човен “Сварог” прибув до Києва
В Чернігові закладено давньоруську лодію
Львівська марина
Чайка вирушає в похід
Усі на чайку!
Зверніть увагу
«Щасливі реалісти, бо вони отримають допомогу» – третій крок до вічного життя та опанування планети Земля